



-
KORUPCIJOSPREVENCIJA
- Kreipimasis
- Informacija
- Korupcijos prevencijos programa 2020-2022
- Korupcijos prevencijos programos įgyvendinimo priemonių planas 2020-2022
- Korupcijos prevencijos programa 2017-2019m
- Korupcijos prevencijos įgyvendinimo planas 2017-2019m
- Susidūrus su korupcija kreiptis
- Atsakomybė už korupcinio pobūdžio nusikalstamas veikas
- Dovanų perdavimo, vertinimo, registravimo, saugojimo ir eksopanivmo tvarkos aprašas
- Gautos paramos priėmimo, panaudojimo, apskaitos ir viešinimo sistema
- Informacijos pagal LR panešėjų apsaugos įstatymą teikimo tvarkos aprašas
- Pareigybių sąrašas, teikiamas STT
- Elgesio kodeksas









PASKAMBINĘ Į GREITĄJĄ
aiškiai ir labai tiksliai atsakykite į visus dispečerio užduodamus klausimus, nes kiekviena sekundė yra brangi:
1. Kas atsitiko (prarado sąmonę, traukuliai, nekvėpuoja, avarija, nelaimingas atsitikimas, kiek nukentėjusiųjų ir pan.)?
2. Nurodykite nukentėjusiojo ar ligonio adresą - gatvę, namo bei buto numerį, laiptinės kodą. Jeigu ligonis ar nukentėjusysis yra užmiestyje ar kaimo vietovėje, nurodykite kryptį, kaip geriausiai privažiuoti. Pasakykite ligonio vardą ir pavardę.
3. Pasakykite savo telefono numerį, kuriuo dispečeris jums galėtų prisiskambinti, jei reikėtų papildomos informacijos.
4. Pranešę apie iškvietimą, jei reikia specialaus patarimo, neišjunkite telefono, nes dispečeris, išsiuntęs pagalbą, jums patars, ką daryti, kol atvyks medikų ekipažas.
5. Jei įmanoma, pasitikite medikus, uždarykite palaidus šunis, įjunkite šviesą.
6. Būtina, kad su ligoniu nuolat būtų nors vienas žmogus, kuris suteiktų pirmąją pagalbą.
Primename, kad pokalbiai su dispečeriu yra įrašomi.
Jeigu skambinate bendruoju pagalbos telefonu 112, šios įstaigos dispečeris, išklausęs Jūsų ir nusprendęs, kad Jums reikia greitosios medicinos pagalbos, sujungia su mūsų dispečerine.
SVARBU, kad, atsitikus nelaimei, išvengtumėte panikos ir laiku suteiktumėte pirmąją pagalbą, kol atvyks greitoji. Kuo anksčiau pradedama taikyti pagalba, tuo ji bus efektyvesnė.